بازجویی‌ها از مردی که به اتهام قتل زنی سالخورده دستگیر شده است نشان می‌دهد او در قتل زن دیگری نیز دست دارد.

اين مرد كه با انگيزه سرقت جواهرات 2مادربزرگ را قرباني كرده است ديروز صحنه يكي از جنايت‌ها را بازسازي كرد. چند روز قبل اعضاي خانواده زني 71ساله نزد مأموران پليس آگاهي ابركوه رفتند و از ناپديد شدن مادرشان خبر دادند. اين زن همراه فرزند معلولش زندگي مي‌كرد اما آن روز به طرز عجيبي ناپديد شده و هيچ‌كس از او اطلاعي نداشت.

با آغاز جست‌وجوها مأموران با اين فرض كه پيرزن دچار حادثه شده به بررسي فهرست بيماران بيمارستان‌ها پرداختند اما نامي از او پيدا نكردند. در همين حال از شهرستان تفت خبر رسيد جسد زني سالخورده در حوالي گورستان شهر كشف شده است. تحقيقات نشان مي‌داد اين زن بر اثر خفگي با چادرش جان باخته است. با وجود اين هويت مقتول براي پليس نامعلوم بود اما پسر زن ناپديد شده ابركوهي وقتي اين جسد را ديد گفت متعلق به مادرش است. كشف جسد اين زن در شرايطي بود كه شواهد حاكي از آن بود جواهراتش نيز سرقت شده است و قاتل با انگيزه سرقت جواهرات او را به قتل رسانده است.

به اين ترتيب تجسس‌ها براي يافتن قاتل آغاز شد تا اينكه چند روز قبل جواني به‌عنوان مظنون دستگير شد و در بازجويي‌هاي مقدماتي به قتل زن 71ساله اعتراف كرد. اما اين پايان كار نبود چرا كه كارآگاهان چندي پيش با جنايت مشابهي مواجه شده بودند. در آن پرونده نيز زني سالخورده ناپديد و پس از مدتي جسدش كشف شده بود.

همين موضوع باعث مطرح شدن فرضيه سريالي بودن اين جنايت‌ها شد و وقتي بازجويي‌ها از متهم ادامه يافت او به دومين جنايت نيز اعتراف كرد. در چنين شرايطي متهم صبح ديروز صحنه يكي از جنايت‌ها را بازسازي كرد و جزئيات بيشتري از اين جنايت را بازگو كرد. اين در حالي است كه اين احتمال وجود دارد كه متهم مرتكب قتل‌هاي ديگري شده باشد؛ به همين دليل وي در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات ويژه در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 326131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha